Jak nakupovat?

1. MUSÍM SE REGISTROVAT POKUD CHCI NAKUPOVAT U VÁS?

Ne, toto opravdu nemusíte, avšak to doporučujeme, při další objednávce již nemusíte znovu vyplňovat veškeré údaje. 

2. Zadal jsem platbu převodem, jak mám dále postupovat?

Vyčkejte dokud vám emailem nezašleme veškeré potřebné podklady k platbě. Popřípadě doporučujeme si zkontrolovat v emailové schránce hromadnou poštu či spam.

3. Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?

Pokud vaše objednávka již nebyla zabalena a připravena k expedici, můžete vaši objednávku bezplatně změnit. Stačí nás informovat emailem, jaké výrobky chcete přidat, odebrat nebo změnit velikost. Pokud chcete novou objednávku spojit s předchozí nebo nedodanou, prosím uveďte číslo předchozí objednávky do poznámek. Jestliže nás nebudete informovat, je možné, že si v záplavě objednávek expediční oddělení nevšimne vašich dvou objednávek a budou vám zaslány dvě zásilky a zbytečně budete platit dvě částky za dopravné.

4. Za jak dlouho mohu objednávku očekávat?

Pokud je látka skladem je doručována do 5-7 pracovních dnů. Pokud látky nejsou skladem, doručování trvá 20-30 pracovních dnů.

5. Nesedí mi velikost, mohu zboží vyměnit?

Samozřejmě, že je výměna možná. Zboží, které Vám velikostně nesedí, zašlete v původním stavu včetně obalu poštou obyčejným nebo cenným balíkem (nikdy ne na dobírku) na adresu Jungmannovo náměstí 764/4, 110 00 Praha 1, spolu s kopií faktury a přiloženou poznámkou, za jakou velikost (větší, menší apod.) si přejete zboží vyměnit. Jakmile nám balík dorazí na pobočku, je provedena výměna. Při první výměně neúčtujeme poštovné ani žádné jiné poplatky. Při dalších výměnách bude účtováno další dopravné ve stejné částce jako v první objednávce. O výměně zboží nás prosím informujte ještě emailem. 

6. Jaká je moje velikost?

Pokud si nejste jisti, jakou velikost zvolit, pomohou Vám jednoduše naše tabulky velikostí.

7. Jaké osobní údaje vyžadujete a jaká je jejich ochrana?

Od zákazníka vyžadujeme pouze nezbytně nutné základní údaje, které jsou potřebné k vyřízení vlastní objednávky. Nevyžadujeme žádná rodná čísla apod. Prakticky stačí uvést pouze jméno, adresu, telefonní číslo a e-mail, abychom věděli, kam zásilku odeslat a kde je možné konzultovat případné nejasnosti.
Veškeré osobní údaje poskytnuté zákazníkem jsou maximálně chráněny před zneužitím, jsou využívány výhradně pro komunikaci se zákazníkem. Viz. Prohlášení o ochraně osobních údajů.

8. Jak dlouho trvá předprodej zboží?

Předprodej trvá vždy 30 kalendářních dní, přesné datum od kdy do kdy je vždy uveden u vystaveného výrobku v popisku.

9. Za jak dlouho po ukončení předprodeje mohu očekávat své zboží? 

Nejpozději do 30 pracovních dnů od data ukončení předprodeje.